עורכי דין רשלנות רפואית 3 טיפים חשובים

עורכי דין רשלנות רפואית

רשלנות רפואית בהריון ולידה

עורכי דין רשלנות רפואית מגישים לכם סיוע משפטי וייצוג בכל סוג של תביעת רשלנות רפואית. למשל אלו יכולות להיות תביעות רשלנות רפואית בהריון ולידה, איחור באבחון סרטן, רשלנות רפואית באורתופדיה או כל תחום אחר.
רבים מניחים כי בישראל ישנו חוק רשלנות רפואית. אך האמת שזה לא נכון, אין בארץ חוק רשלנות רפואית. התביעות הן תביעות נזיקין, ועוולת הרשלנות מוגדרת בפקודת הנזיקין.
כמבן שלא כל עורך דין מתאים לעסוק בזה. עורכי דין רשלנות רפואית נדרשים לידע רב בתחומים רפואיים, ויש להקפיד על עורכי דין בעלי ניסיון ומומחיות בתחום.
וכאשר מחפשים עורך דין רשלנות רפואית, מלבד הידע המקצועי והניסיון, חשוב שתהיה לכם גם כימיה אישית. בסופו של דבר מדובר בנושאים הקשורים לחייכם האישיים ואתם חייבים לתת אמון בעורך הדין.

רשלנות רפואית בהריון ולידה

לידה היא פעולה טבעית, וכמובן יש לה משמעות משמחת מאוד. אך איננו יכולים להתעלם מכך כי יש גם פוטנציאל לסיבוכים בהריון והלידה עצמה. הסיבוכים הללו יכולים להיות סכנת חיים לאם ולתינוק, וגם לגרום לשניהם נזקים בלתי הפיכים. מסיבה זו ישנו מעקב רפואי אחר ההיריון, וגם הלידה מתבצעת בבתי חולים. בעזרת המעקב ניתן לאבחן בעיות בזמן, להעניק את הטיפולים הנכונים. ובמידה וישנה מצוקה כלשהי בזמן הלידה, ניתן להגיב באמצעות ההליכים הרפואיים המתאימים.
תגובה נכונה של הרופאים, בזמן הנכון יכולה למנוע נזקים בלתי הפיכים ולהציל חיים. אך לצערנו ישנם גם מקרים של רשלנות רפואית בהריון ולידה. מדובר בשלב מאוד קריטי. כל טעות עלולה לגרום לנזקים, וכמובן עילה להגשת תביעת פיצויים. ומנגד, לא כל מקרה של נזק שנגרם הוא תוצאה של רשלנות רפואית.
אם מתעורר החשש כי נגרם נזק בעקבות רשלנות רפואית בהיריון ולידה, זוהי יכולה להיות עילה להגשת תביעה. אך קודם כל יש לפנות אל עורכי דין רשלנות רפואית על מנת לבחון את נסיבות המקרה ולראות האם יש כאן קייס משפט. עו“ד רשלנות רפואית יבדוק את התיק הרפואי יחדיו עם רופאים מומחים. ובמידת הצורך תוגש תביעה.

התיישנות תביעות רשלנות רפואית בהיריון ולידה

בעיקרון תקופת ההתיישנות על רשלנות הרפואית היא שבע שנים. אך כאשר מדובר על רשלנות רפואית בלידה או אחריה והנזק נגרם ליילוד. המצב הוא שונה. אמנם ההורים בתור אפוטרופוסים יכולים להגיש תביעה, אך גם התינוק יוכל להגיש תביעה ביום שיגיע לבגרות (גיל 18). ולכן תקופת ההתיישנות מתחילה להיספר החל מהגיעו לגיל 18. כך שבפועל ניתן להגיש תביעה על רשלנות רפואית בהיריון ולידה עד גיל 25.

מה עושים במקרה של רשלנות בהיריון ולידה

בכל מקרה של חשד לרשלנות רפואית, יש לפנות אל עורכי דין רשלנות רפואית. והם פועלים לפי אותם הכללים התקפים בכל מקרה אחר של רשלנות רפואית.
הדרישה המרכזית היא שיהיה נזק. תביעת רשלנות רפואית היא תביעת פיצויים, ואם אין נזק (למעט פגיעה באוטונומיה),לא ניתן להגיש תביעת פיצויים אפילו אם יודעים בוודאות כי הייתה כאן רשלנות.
אך נזק ורשלנות אינם מספיקים, יש צורך להוכיח את הקשר בין השניים. ולמעשה זהו אחד האתגרים הגדולים ביותר של תביעות רשלנות רפואית. לכן חשוב לפנות אל עורכי דין רשלנות רפואית בעלי ניסיון בתחום.

רשלנות רפואית בהריון ולידה

עורכי דין רשלנות רפואית

זקוקים לעורך דין רשלנות רפואית? משרד עורכי דין רשלנות רפואית אסף אודיז הוא הכתובת. המשרד מטפל בכל סוגי התביעות של רשלנות רפואית – רשלנות רפואית בהריון ולידה, אונקולוגיה, אורתופדיה, גניקולוגיה, רפואת שיניים, רפואת עיניים ועוד.
היתרון של משרד עורכי דין אסף אודיז הוא שהמשרד מתעסק אך ורק בתביעות רשלנות רפואית, ואינו מתפזר לנושאים אחרים. כך במשך שנים המשרד רכש ניסיון רב והפך לאחד המובילים בארץ בתחום התביעות הרפואיות.

 

בחזרה לאתר גיבוי אתרים

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.