גשר בשיניים מחיר לטיפול הטוב ביותר

כאשר מדברים על טיפולי שיניים, שאלות כמו גשר בשיניים מחיר, או טיפול שורש מבנה וכתר מחיר הן תמיד שאלות שצצות. אלו הן כמובן שאלות חשובות, ויש לענות עליהן יחדיו עם הסבר על ההליכים עצמם. כל מקרה עשוי להיות שונה, בהתאם למצב השיניים. לכן ההזדמנות הטובה ביותר לדון בשאלות אלו היא במהלך פגישת אבחון אצל רופא השיניים.

גשר בשיניים מחיר

מחיר גשר בשיניים תלוי בגורמים רבים, ביניהם סוג הגשר שבו אנו משתמשים ליישור שיניים. ודרך אגב המונח גשר לאו דווקא מתייחס ליישור שיניים….

טיפול שורש מבנה וכתר מחיר

גשר בשיניים מחיר מתייחס בדרך כלל ליישור שיניים עם גשר ברזלים. זוהי השיטה המוכרת והוותיקה. כולנו מכירים את בני הנוער המסתובבים עם ברזלים על השיניים. וזו דרך אגב הסיבה לכך שהשיטה לא ממש פופולרית. למרות יעילותה ומחיר הזול, היום אנשים אינם מעוניינים במראה המביך של הברזלים בשיניים. במיוחד לא כאשר מדובר ביישור שייניים למבוגרים.

שיטה אחרת היא גשר שקוף. וגם כאן ישנו בלבול. לעתים אומרים גשר שקוף ומתייחסים לשיטת האינוזיליין, ולפעמים מדברים על גשר שבו הסמכים המתכתיים הוחלפו בסמכים לבנים, והברזלים בעלי ציפוי בצבע השיניים. כך ניתן להפחית את הנראות של גשר השיניים. אך זוהי עדיין אותה שיטת יישור שיניים.
ישנה גם שיטה של גשר אחורי. ההבדל הוא שכאן הסמכים מודבקים אל החלק האחורי של השן, ולכן אינם נראים מקדימה. אך שיטה זו אינה מתאימה לכל הבעיות. ולא פשוט ליישם אותה. נדרשת מומחיות גבוהה של רופא השיניים והדבר בא לידי ביטוי גם בעלויות.

יישור שיניים גשר שקוף

וישנם מקרים בהם מדברים על גשר בשיניים מחיר ובכלל מדברים על יישור שיניים שקוף באמצעות שיטת אינויזליין, הידועה גם בתור שיטת הקשתיות השקופות. שיטה זו באמת שקופה ובעלת ניראות נמוכה מאוד, ולכן מכונה יישור שיניים גשר שקוף. אך האמת היא שאין מדובר בגשר…

שיטה זו עושה שימוש בקשתיות שקופות. אפשר להגיש שזו תבנית בהתאמה אישית המולבשת על השיניים, וכך מפעילה את הלחץ הדרוש לצורך יישור השיניים. לשיטה זו יתרונות רבים. ראשית כך היא באמת כמעט בלתי נראית.
שנית השיטה מתאימה לרוב בעיות השיניים, מה שלא ניתן להגיד על גשר אחורי. יתרון שלישי הוא שאפשר להוריד את הקשתיות לפרקי זמן קצרים, למשל בעת צחצוח השיניים. וישנם גם יתרונות נוספים כמו למשל מניעת הגירוי של הברזלים בחניכיים.

לאור היתרונות השיטה זוכה לפופולריות רבה. במקרים רבים כאשר שואלים לגבי גשר בשיניים מחיר, בעצם הכוונה היא לשיטה זו. באופן כללי ניתן לדבק על עלויות בטווח של 11,500 שקל ועד 16,000 שקלים. אך אנו תמיד ממליצים לפנות אל רופא השיניים ולהתייעץ. כל מקרה עשוי להיות שונה.

גשר בשיניים מחיר

טיפול שורש מבנה וכתר מחיר

ומיישור שיניים נעבור לסוגיה אחרת המטרידה מטופלים רבים – טיפול שורש מבנה וכתר מחיר. בניגוד ליישור שיניים שברוב המקרים הוא טיפול אלקטיבי (למרות שלא תמיד), אם ישנן צורך בטיפול שורש לא ניתן לוותר עליו. אלא אם כן אין לכם בעיה לאבד את השן…

לא ניכנס לעומק הסיבות לטיפול שורש. בגדול רק נזכיר שזו דלקת המגיעה אל מוך השן. המחיר של הטיפול מושפע ממספר התעלות שיש לשן, ומיקום השן בפה. קל לרופאי השיניים לטפל בשיניים קדמיות, ולכן הטיפול יחסית זול. אך שיני מלתעות הן יקרות יותר, שלא לדבר על טיפול שורש בשיניים טוחנות הנחשב ליקר ביותר.
טיפולי שורש יכולים לנוע בטווח המחירים של 1000-1800 שקלים. אך לא יהיה זה מדויק להגיד עד 1800 שקלים מכיוון שישנן הוצאות נוספות. התהליך אינו מסתיים בטיפול השורש (לפעמים כן). בדרך כלל יש צורך במבנה וכתר על מנת לחזק את השן. וגם להעניק לה מראה יפה, לאחר שכמעט נהרסה לחלוטין בעקבות העששת ובעקבות טיפול השורש.

בחזרה לאתר גיבוי אתרים

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.